Корпорація "Еталон" визначально орієнтована на вирішення різних завдань в галузі автомобілебудування, основне з яких - створення і організація виробництва автобусів та інших автотранспортних засобів, технічний рівень яких відповідав би сучасним вимогам.
До складу корпорації на сьогоднішній день входять наступні підприємства:
закрите акціонерне товариство "Бориспільський автозавод";
дочірнє підприємство - науково-технічний центр "Еталон";
закрите акціонерне товариство "Чернігівський автозавод";
лізингова компанія "Еталон-Авто" та ряд інших підприємств.
Базовим підприємством корпорації являється закрите акціонерне товариство "Бориспільський автозавод" - одне з наймолодших (зареєстроване 30-го квітня 2002 року) підприємств України в галузі проектування і виробництва автотранспортних засобів. На сьогоднішній день, не зважаючи на коротку історію, завод вже широко відомий не тільки на теренах України, а й поза її межами. При заводі створений потужний науково-технічний центр "Еталон", до складу якого, окрім широкого кола молодих кваліфікованих спеціалістів, входять провідні фахівці у галузі автобусобудування. Таким чином колектив заводу здатний у стислі строки розробити конструкторську документацію і освоїти серійне виробництво будь-яких автотранспортних засобів.
Цікавою є коротка історична хронологія розвитку заводу, яка яскраво характеризує творчий потенціал його колективу , стиль і методи керування виробничим процесом:
. 1-го червня 2002 р. - початок робіт по розробці структури і формуванню колективу заводу, по створенню науково-технічного центру, по переобладнанню виробничих площ і т.ін.;
. 1-го липня 2002 р. - початок розробки конструкторської документації на приміський автобус малого класу моделі БАЗ-А079 "Еталон" на шасі ТАТА LP 613, яке по ліцензії фірми "Mercedes Benz" виробляється індійською фірмою "ТАТА Engineering";
. 1-го серпня 2002 р. - початок виготовлення перших п'яти автобусів;
. 5-го вересня 2002 р. - початок розробки конструкторської документації на автобус типу "маршрутне таксі" особливо малого класу моделі БАЗ-2215 "Дельфін";
. 2-го жовтня 2002 р. - офіційний пуск заводу (з конвеєра зійшли перші два автобуси);
. 1-го грудня 2002 р. - початок проектно-конструкторських робіт по створенню конструкцій нових перспективних міських автобусів малого класу з пониженим рівнем підлоги моделей БАЗ-3201 та БАЗ-3202 "Пролісок";
. 20-го грудня 2002 року - виготовлений перший дослідний зразок автобуса особливо малого класу моделі БАЗ-2215;
. 28-го грудня 2002 р. - завершені попередні і сертифікаційні випробування автобуса БАЗ-А079.04 "Еталон", отриманий сертифікат відповідності на промислову партію і реалізований споживачам перший автобус;
. 26-лютого 2003 р. - виготовлені перші дослідні зразки шкільних автобусів - особливо малого класу моделі БАЗ-2215 шк. та малого класу моделі БАЗ-А079.11 "Школярик";
. 25-го травня 2003 р. - демонстрація на автосалоні SIA-2003 у м. Києві десяти моделей автотранспортних засобів - автобусів особливо малого класу моделі БАЗ-2215, автобусів малого класу БАЗ-3240 (на шасі ІВЕКО 49.12), БАЗ-А079.04 (модифікація з клеєними вікнами), міжміського автобуса ближнього прямування БАЗ-А079.07, міських автобусів малого класу БАЗ-3201 та БАЗ-3202, туристичного автобуса малого класу БАЗ-3203 "Едельвейс", шкільних автобусів БАЗ-2215 шк. та БАЗ-А079.11 "Школярик", а також автомобільного шасі малої вантажопідйомності транспортно-технологічного призначення БАЗ-3340 "Терен" (аналог - автомобіль "Мультикар", Німеччина);
. 17-го червня 2003 року - реалізований споживачам 100-ий автобус моделі БАЗ-А079.04;
. 20-го вересня 2003 року - із конвеєра ЗАТ "Бориспільський автозавод" зійшов 250-ий автобус.